1. Dlaczego na stronie nie ma cennika?
Każde zamówienie wyceniane jest indywidualnie, abyście mogli otrzymać najkorzystniejszą dla Was cenę. Zależna ona jest przede wszystkim od wielkości, oraz skomplikowania wzoru.
Ceny wahają się najczęściej od 6zł w górę za wielkość około 9cm, od 25zł za wielkość około 15cm, od 45zł za wielkość około 20cm. Prz czym podane kwoty obowiązują tylko przy bardzo prostych wzorach.

2. Czy na zamówienia obowiązuje przedpłata?
Tak, każde zamówienie przed realizacją, ze względu na personalizację, musi
zostać opłacone.

3.Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Termin realizacji to ok 5-10 dni roboczych, ale w okolicach świąt, termin ten może się znacznie wydłużyć, zwłaszcza przy dużych zamówieniach.

4. Co jeśli chcę założyć duże zamówienie (ślub, prezenty z logo)?
Wtedy im wcześniej tym lepiej, mi ułatwia planowanie pracy, a Ty masz pewność, że Twoje zamówienie zostanie przyjęte i zrealizowane. Rezerwacji terminu można dokonać nawet rok wcześniej.

5. Czy mogę odebrać osobiście swoje zamówienie?
Tak, ale tylko po przedpłacie.
Dokładny adres w Gdyni, podam podczas umawiania terminu odbioru.

6. Jakie są koszty wysyłki?
Pierniczki oraz szpikulce wysyłane kurierem – koszt 18zł
W przypadku szpikulców ( istnieje też możliwość wysyłki pocztą, koszt 11zł.

7. Jak wysyłane są zamówienia?
Dekoracyjne pierniczki tylko kurierem DPD, opakowane w folię bąbelkową, a kartony dodatkowo wypełnione skropakiem, aby mieć pewność, że dotrą w całości.
Szpikulce wysyłam także pocztą.
Nigdy za pobraniem!

8. Jak pakowane są pierniki?
Każdy pierniczek zapakowany jest w cenie w woreczek celofanowy przewiązany wstążeczką. Na życzenie, za dopłatą, istnieje również możliwość zapakowania w pudełeczko. Większe (powyżej 15cm, lub zestawy) pakowane są tylko w pudełeczka z okienkiem, koszt pakowania w pudełko to 3-5zł w zależności od wielkości pudełka.

9. Czy istnieje możliwość zapakowania na prezent?
Istnieje możliwość zapakowania w pudełko, przewiązane wstążką. Można również za dopłatą 1zł/szt dołączyć bilecik z dedykacją, imionami, datą ślubu, imionami gości itp.

10 Czy mogę zamówić tylko te wzory, które są widoczne w galerii?
Oczywiście, że nie! Opisz o jakich wzorach myślisz, a ja ocenię, czy uda się zrealizować Twoje marzenia! Jeśli nie masz jeszcze pomysłu, a potrzebujesz czegoś dopasowanego do charakteru planowanego przez Ciebie wydarzenia, chętnie zaprojektuję coś specjalnego.

11. Jakie jest minimalne zamówienie?
Najczęściej nie ma minimum, ale różnie może być z dostępnością terminów, więc nie czekaj na ostatnią chwilę z zamówieniem „tylko jednej sztuki”. Każdy etap realizacji jest wykonywany przeze mnie osobiście, od zakupu składników, po pakowanie przesyłek, dlatego czasem nie mogę przyjąć więcej zamówień w danej chwili.

12. Jak złożyć zamówienie?
Wystarczy wysłać maila (kontakt@wypiekaneopowiesci.pl lub napisać wiadomość prywatną na serwisach społecznościowych, podając szczegóły, opisane w zakładce: jak zamawiać.

13. Jak przechowywać zamówione pierniki, jeśli chcę, aby przetrwały jak najdłużej?
W zamkniętym pudełku, lub zawiązanym woreczku celofanowym, najlepiej w suchym, zacienionym miejscu, w temperaturze pokojowej. Wilgoć sprawia, że piernik pracuje, a dekoracje kruszą się.

14. Czy można zwrócić zamówiony towar?
Ponieważ wszystko co robię jest personalizowane i wykonywane na zamówienie, nie przyjmuję zwrotów.